söndag 1 mars 2009

Jag o C

Johanna hade en tjejkväll igår. Så jag och Christopher satt hemma lekte och tittade lite på melodifestivalen. Blev dock inte så mycket tv tittande när Christopher satt i gå-stolen och sprang ut i hallen, mattan stoppar inte honom utan han bara plöjer på.
Och när han väl sedan somnar i sängen så får båda katterna spel och springer rakt över sängen. Christopher vaknar och börjar gråta hejdlöst. Jag hoppar upp, slumrade till själv också, jagar bort katterna med att kasta min mobil efter dom. Vet inte varför jag kasta den men höll den i handen och var arg på katterna. Men nu är Christopher vaken igen, och gnällig. Så jag får sitta ute i vardagsrummet med honom och titta på lite NHL-hockey, enda som höll honom nöjd. Och jag klagar inte heller.
Hämtade hem Johanna och körde hem hennes väninna vid 23-tiden. Det blev inte så lång tjejkväll. Om dom börjar bli gamla och trötta eller om dom börjar sakna familjen vet ja inte.
Kanske lite både och.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar