torsdag 12 mars 2009

Besvikelse

Har inte hunnit skriva på ett tag, känns som att jag haft jättemycket att gör dom senaste dagarna. Eller så kan man helt enkelt säga att jag haft bloggtorka. Kollat på hockey och serier på kvällarna medan man masserat Johannas fötter.
Var ikväll iväg till ekerö för att kolla på min lillebrors hockey match, han spelar i Huddinge. Semifinal i "mitt i cupen", alla som spelat hockey vet att det är väldigt stort för dom grabbarna. Tyvärr bev det förlust för hans lag med 0-1 mot Nacka. Och har själv haft dåligt samvete i en vecka eftersom jag ska först jobba hela dagen. Sedan hinner jag vara hemma i lite mer än en timme för att åka iväg igen.

För ett år sen tränade jag själv SSKs flick-juniorer, i semifinal. Förlorade den i sudden-death när det endast återstod ett tjugotal sekunder från ett straffavgörande. Kommer ihåg hur arg och besviken jag själv var över förlusten. Och då tror jag brorsan är än mer besviken eftersom pojkhockey har betydligt större konkurrens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar