lördag 6 juni 2009

Filmkväll

Var ute i stugan idag och hade en grillfest med både Johannas familj och mina föräldrar och syskon. Johanna fyllde nämligen år igår. Tyvärr så var ju inte vädergudarna på våran sida idag, grått och regnigt. Men vi hann grilla och äta innan det började regna ordentligt. Så vi fick klämma in oss allihop i storstugan, och med vedspisen igång så blev det varmt och mysigt i alla fall.

Ikväll är vi barnfria, Christopher sover hos mina föräldrar i natt. Så det blir nu till att titta på film, får de vad man hittar för filmer på datan. Sen hade jag tänkt mig att kolla på lite hockey, femte final matchen i NHL.

Har tittat på första halvleken av Sverige - Danmark. Hela halvleken med datan i knät, med undantag när jag var i köket en snabbis för att gör drinkar. Men på nåt jävla vänster så lyckades jag missa Källströms straffmiss!! Läste om det på en annan blogg, och tänkte att killen måste vara full, vilken straff? Vad snackar han om? Men det kanske jag som skulle skippat drinkarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar