onsdag 25 februari 2009

Cirkus SSK

Äntligen lön, och äntligen på ett tag som pengarna drar iväg på oändligt många räkningar. Hatar verkligen januari när alla räkningar kommer på en och samma gång. Nu kan man lugna ner sig lite, trodde jag. Ny bilbarnstol måste köpas till Christopher. Ena katten måste kastreras, verkligen MåSTE, han är helt utom kontroll. Vi får väl se hur det blir med allt.

Johanna var och klippte sig idag också, efter typ 4 månaders betänketid. Det blev jättefint. Måste själv klippa mig trots att jag klippte mig för en månad sen, mitt hår växer som ogräs.

Till sist.
Vad ska man säga om SSK:s styrelse. Kryper tillbaka till "Strumpan", som fick kicken i december, och tar nu tillbaka honom. Det är väl bara böja sig framåt och ta smällarna Heed o co.
Cirkus SSK i en lada nära dig snart. Needå, vi klarar kvalserien. Leksands återtåg håller inte iår heller, tappat räkningen men är det återtåg nr 14 nu eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar